Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Sinds vandaag via dit forum, afslankproducten van Yves Rocher, tijdelijk met kortingen tot 60%!
Ervaringen met producten van Yves Rocher? Deel ze hier met de andere forumlezers.

Ik ben hier nieuw en ik weet niet of ik het allemaal goed doe, maar ik doe mijn uiterste best!
Maar afvalproducten zijn toch juist slecht. Ik hoor overal dat je dat juist niet moet gebruiken maar gewoon fruit en groente eten en vooral veel drinken. Maar stel ik wil toch van die producten kopen, hoe oud moet je daarvoor zijn?

In principe zijn veel afslankproducten niet goed voor je en ook niet goed als je geleidelijk wilt afvallen. Sommige mensen zweren er echter bij en hebben er baat bij.
De producten hierboven zijn daarnaast anders als aggressieve middelen op de markt, dat zijn vaak pillen met chemische bestanddelen, de producten hierboven zijn in de regel natuurlijk. Je kunt het dus veilig gebruiken.

Ik heb gehoord over een nieuw product dat Turboslim heet. Ik weet niet of nog meer mensen hier van hebben gehoord?? Ik ben op mijn gemak eerst die site aan het bekijken en informatie op gevraagd.
Mij lijkt het wel wat maar het is natuurlijk ieder voor zich haha

Er staat wel bar weinig informatie op die site over werking en werkzame middelen. Lijkt me een gevalletje van weer een nieuw "wondermiddel" dat uiteindelijk niet blijkt te werken.
Mocht je het gaan (gebruiken) en het werkt dan horen we dat graag natuurlijk.

Goedemiddag
Ik heb toevallig net weer gekeken op die site en er staat wel meer informatie op dan eerst. Het is volgens mij een nieuw product vandaar dat de informatie beetje bij beetje wordt aangepast denk ik. In ieder geval wil ik het gaan proberen samen met een vriendin. Ik zal jullie op de hoogte houden over de vorderingen.
Hopen dat het doet wat ik wil.
Groetjes

Ik heb diverse natuurlijke middelen gebruikt om af te vallen maar vergeleken met de echte afslankpillen werken ze nauwelijks. Bestelde altijd online via dokteronline maar deze zijn wat duur. Reductil werkt mij nog altijd het beste, xenical heb ik te veel last van bijwerkingen en acomplia heb ik nog niet gebrobeerd. Ik heb we last van een droge mond maar verder is reductil super.

Hoi, ja ja nieuw hier,
Ik heb slechts een vraag;
Weet iemand iets af van Proslimelt?
Ik denk er aan om :
www.pourtous.nl/proslimelt.html
Kent iemand deze behandeling, heeft iemand ervaring met deze behandeling?
Deze methode is wetenschappelijk bewezen! zeggen ze.
Of is het beter "gewoon"af te vallen?
Ik hoor het graag!
Groetjes Olga