Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Snel of gezond 5 kilo afvallen
Helaas zal iedereen die wil afvallen hiervoor de nodige inspanningen moeten leveren, er bestaan geen wondermiddeltjes. In een week 5 kilo afvallen zal daarom waarschijnlijk niet lukken, wil je toch snel zo veel mogelijk kilo's kwijt, lees dan verder.
Hoe pak ik het aan?
2 kilo afvallen
- snel 2 kilo afvallen? Kijk eens bij de tips voor snel afvallen zonder pillen.
Als je bovenstaande in de praktijk brengt moet het makkelijk lukken om binnen een week of 2 weken 2 kg af te vallen. Ga je ook nog sporten of meer bewegen dan gaat het natuurlijk nog sneller!
5 kilo afvallen
- Bekijk onze afvaltips en pas ze toe in je dagelijkse leven
- Kies voor gezondere voeding.
- Probeer ook meer eiwit en meer voedingsvezel te eten!
- Ga sporten! Essentieel om snel de kilo's te verliezen! Hekel aan sporten? Ga vaker fietsen, wandelen etc.
5 kilo afvallen, op een blijvende manier, zal (o.a. afhankelijk van je start- en streefgewicht) ongeveer 4-8 weken gaan duren!
10 kilo afvallen
Zelfde als hierboven: gezonde voeding, meer bewegen, meer eiwit, meer voedingsvezel. Een realistische target voor 10 kilo blijvend afvallen is ongeveer 10 - 14 weken (bij voldoende inzet)!
Onthou: 5 kilo afvallen in 1 week is dus zo goed als onmogelijk en zeker niet gezond, probeer dit dus niet na te streven
Succes!
Zie ook: Snel afvallen in een week

Ik moet zeggen dat de tips op deze site goed en handig zijn.
Ik ben zelf lang opzoek geweest om snel veel en gezond af te vallen.
Voor iedereen die ook ee andere manier van afvallen wil leren, ik heb de twee producten op mijn site www.alles-is-te-leren.nl/Gezondheid.html gezet.
Je wordt hier doorgelinkt naar de maker en de uileg van het product. Het zijn beide manieren om je te leren vanuit eigen huis verantwoordelijk en gezond om te leren gaan met eten bewegen.
Ik hoop dat een ieder hier ook wat aan heeft...
Anders veel succes met afvallen!!!
Mvrgr,
Peter

hoi iedereen,
het is zeker een goede en fijne site!
ik weet niet of ik het mag plaatsen maar deze site - edit werkt niet -
promoot een aantal producten aan waar iemand hopelijk wat aan heeft!
iedereen heel veel succes met afvallen jullie kunnen het!
groetje mike