Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

New reply

#1 20-10-2011 14:18:03

Gezonder-afvallen.nl
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Afvallen zonder dieet

Afvallen zonder dieet is beter dan afvallen met een dieet, zoveel is duidelijk. Het probleem is echter dat afvallen zonder dieet vaak langer duurt en dat je voortaan altijd zult moeten letten op wat je eet, in plaats van alleen gedurende een paar weken of maanden.

Heb jij ervaring met op een blijvende manier afvallen? Deel je tips hier!

Discussie behorend bij blijvend afvallen zonder dieet

20-10-2011 14:18:03

Advertorial

#2 24-10-2011 21:07:40

Re: Afvallen zonder dieet

afvallen is idd nooit goed. je moet gewoon altijd blijven opletten wat je eet. Veel mensen hebben het alleen over Kcal maar dat is absoluut niet genoeg. je moet ook weten hoeveel koolhydraten - eiwitten en vetten je dagelijks binnen krijgt ( procentueel..)

Verder moet je opletten dat hetgeen je eet altijd suikervrij en vetarm is. Suikervrij is hierbij de meest belangrijke. En suiker zit bijna overal in tegenwoordig dus je moet gewoon opletten wat je koopt.

Om zelf bij te kunnen houden wat je eet heb ik speciale software gemaakt die ik gratis ter beschikking wil stellen voor een ieder die daarin geïnteresseerd is. deze software berekend precies hoeveel kcal je eet, wat je vetpercentage is, hoeveel kcal je nodig bent en je kunt zelf je eigen voedingschema maken.
als je interesse hebt kun je altijd mailen.
groetjes Peter

#3 28-01-2012 17:26:58

Mieke28
Lid
Ranking

Re: Afvallen zonder dieet

Dag Peter,

Ik heb wel interesse in die tool.

Het is ook helemaal waar wat je zegt. Mensen focussen zich teveel op de Kcal maar kijken niet naar waar die Kcal uit bestaan, gaat het om volkoren brood of wit brood, volkoren pasta of gewone pasta etc. Dit maakt een groot verschil.

Op de site calorieen verbranden vind je nog meer info hierover.

Zie ook de pagina's van gezonder-afvallen.nl voor meer informatie over afvallen zonder dieet, gezond leven, voeding en sporten.
Actions