Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.
Pagina's 1

Via de website van vermageren.com worden gouden bergen beloofd op het gebied van vermageren. Die gouden bergen worden beloofd voor de volgende website die je aanklikt. echter dan moet je wéér een website aanklikken en eindelijk kom je op een koopsite uit. Alvorens ik dit materiaal wil bestellen (eerst lijkt het dat je het voor € 39 kunt bestellen maar met een kleine toevoeging blijkt het al € 59 te zijn) wil ik graag weten of iemand hier ervaring mee heeft en hoe die ervaringen eruit zien. En in welke taal is het materiaal geschreven? Dus wie heeft er antwoorden op mijn vragen??? Alvast bedankt
Laatst bewerkt door zoeker (28-06-2009 14:20:23)

Via de website van vermageren.com worden gouden bergen beloofd op het gebied van vermageren. Die gouden bergen worden beloofd voor de volgende website die je aanklikt. echter dan moet je wéér een website aanklikken en eindelijk kom je op een koopsite uit. Alvorens ik dit materiaal wil bestellen (eerst lijkt het dat je het voor € 39 kunt bestellen maar met een kleine toevoeging blijkt het al € 59 te zijn) wil ik graag weten of iemand hier ervaring mee heeft en hoe die ervaringen eruit zien. En kan iemand mij vertellen in welke taal het materiaal is geschreven? Dus wie heeft er een antwoorden op mijn vragen??? Alvast bedankt

Hallo Zoekertje.
Ik heb geen ervaring met het boek van vermageren.com. Ik heb wel mijn twijfels, juist omdat ze zo hun best doen om het product aan de man te brengen met ervaringen van klanten en garantie etc. ga ik denken dat het niet klopt.
Even zoeken op internet en ik zie dat er meer mensen op dezelfde manier over denken;
Als dit nou hét wondermiddel zou zijn zouden er al niet 100.000 den mensen dit van de daken hebben geschreeuwd ?
Zelf positieve en negatieve reacties lezen?
Valtaf.nl
Tros Radar
Pagina's 1