Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

New reply

#1 06-07-2009 17:52:41

Cctam
Lid
Ranking

Tip en oplossing!

Verrassend goed lifestyle programma.

Dit programma is géén dieet, het is gewoon een zeer gezonde manier van leven. Het is dus niet iets wat je een paar weken/maanden doet om af te vallen, maar je verandert dus je eet/leef/beweegpatroon en wordt daardoor een stuk vitaler en valt er nog flink van af ook.

Ik ga geen praatje houden over hoe goed, gezond, lekker en gemakkelijk het is. Ik ga ook geen verkooppraatje houden, maar ik ga wel vertellen over mijn ervaring omdat ik denk dat er veel mensen bij gebaad kunnen zijn.

Even een korte introductie: Ik ben horeca-eigenaresse, werk 90 uur in de week, schommel al ruim 10 jaar tussen de 75 en 120 kg en ben hernia patiente.

Mijn harde werken en ongeregeld leven  bieden mij veel te weing tijd voor geregeld eten/veel aandacht aan mijn eten besteden en door mijn hernia (en tijdgebrek) ben ik erg beperkt in sporten en bewegen.
Een vriendin van mij is coach in het dit lifestyle programma en bood mij de mogelijkheid iets aan mijn gezondheid te gaan doen omdat het lichamelijk niet goed met mij gaat: erg veel pijn, veel medicatie en ernstig overgewicht.

Ik had niet veel vertrouwen, maar zag wel in dat er iets moest gebeuren dus ben met frisse tegenzin begonnen en tot mijn verbazing naar grote tevredenheid! Ik voel me fitter, zit positiever en lekkerder in mijn vel, herstel sneller na vermoeiende dagen en operaties, verlies op een gezonde en verantwoorde manier centimeters en kilogrammen en (wat voor mij heel erg belangrijk is) ik mag, NEE MOET, de hele dag door eten ï Š. Het zijn welliswaar kleine porties, maar honger heb ik absoluut nooit en in dit programma zitten ontzettend veel dingen die je mag/moet eten die erg lekker zijn!

Neem vrijblijvend contact op met mijn vriendin en coach voor meer informatie - EDIT: link verwijderd- : cora.eissens@remove-this.telfort.nl .
Als ik het kan met mijn drukke leventje dan weet ik zeker dat er vele met mij zullen zijn!

06-07-2009 17:52:41

Advertorial

Zie ook de pagina's van gezonder-afvallen.nl voor meer informatie over afvallen zonder dieet, gezond leven, voeding en sporten.
Actions