Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.
Pagina's 1

Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een aantal kilo af te vallen en een betere conditie op te bouwen, maar weet niet wanneer ik het beste kan gaan sporten. Mijn weekenden zitten meestal tjokvol met afspraken (familie, vrienden, bruiloften, doopfeesten, je kent het wel) dus ik probeer door de week een aantal avonden naar de sportschool te gaan. Ik werk full time (5 dagen in de week), heb een drukke baan en moet vaak 2 tot 3 uur reizen per dag omdat ik bij klanten door heel Nederland gedetacheerd wordt. Op een doorsnee door de weekse dag vertrek ik 's ochtends om 07.00 van huis en parkeer ik rond 20.00 uur mijn auto weer voor de deur. Ik moet dan dus nog koken, eten en sporten.
Nu lees ik overal twee dingen: Niet veel eten vlak voor het sporten, en niets meer eten na 20.00 uur. Ik kan me dus niet precies aan de "regeltjes" houden. Wat kan ik nu het beste doen in mijn situatie om toch resultaat te boeken? Eerst koken en eten en dan rond 21.00 uur gaan sporten (sportschool gaat om 22.00 uur dicht), of eerst sporten en dan rond 21.00 uur beginnen met koken en eten?
Ik hoor graag jullie tips.
Pagina's 1