Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

New reply

#1 24-08-2009 15:43:55

RTL 4me
Lid
Ranking

RTL-programma 4me zoekt mensen die willen afvallen! m/v

Het RTL-programma 4me zoekt mannen en vrouwen die willen afvallen in de gewichtskliniek van Karin de Zoete (zie karindezoete.nl). In een aantal weken ga je geheel gratis in behandeling bij de kliniek van Karin. Hiervan zullen een aantal items gedraaid worden. Karin zal zelf in het programma te gast zijn om reacties te geven op deze items. Ze gaat dan vooral in op haar behandelmethode. Uiteindelijk zien we dan natuurlijk het eindresultaat en gaan we de balans opmaken. Hoe is het gegaan? Hoeveel kilo’s zijn de kandidaten kwijt?

Dus wil jij graag afvallen? Grijp dan nu je kans! Stuur vóór maandag 31 augustus een mail met je gegevens en vooral je gewicht en een foto naar t.van.den.berg@remove-this.kctv.nl Vermeld hierin ook je beschikbaarheid overdag i.v.m. de opnames en wie weet ga jij binnenkort gratis onder behandeling bij Karin de Zoete gewichtskliniek!

RTL 4me is een informatief gezondheids- & lifestyle programma dat gepresenteerd wordt door Cynthia Abma en Geert Hoes. Vanaf 14 oktober wordt 4me iedere woensdag om 16.30 uur uitgezonden op RTL4 en zal op zaterdag- en zondagmiddag worden herhaald. http://www.rtl.nl/4me

24-08-2009 15:43:55

Advertorial

Zie ook de pagina's van gezonder-afvallen.nl voor meer informatie over afvallen zonder dieet, gezond leven, voeding en sporten.
Actions