Welkom

Welkom op de discussie fora van gezonder-afvallen.nl. Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Reageren op een bericht? Druk op de reply knop en tik je bericht (je dient je wel eerst even te registreren of je kan gebruikmaken van de gastaccount, met gebruikersnaam: user, paswoord: gast). Een nieuwe discussie starten kan heel makkelijk door op new topic te drukken.

New reply

#1 01-06-2010 11:17:18

mtientje
Lid
Ranking

prosimelt

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw.
Maar ik heb al meteen een vraag.
Ik sport bij Countour & Welness in Tilburg ik ben inmiddels 10 kg kwijt door oefeningen te doen in een verwarmde cabine.
En natuurlijk ook letten op je eten ik heb daarbij een slecht werkende schildklier en de ziekte van Crohn en nog een chronische maagslijmvlies.
dus ik slik ook wel veel medicijnen die ook niet postitief werken op je gewicht.
Maar nu blijf ik een buik houden en is mij aangeraden om een kuurtje te doen met de prosimelt.
Heeft hier iemand ervaring mee het is best wel duur dus ik wil wel weten of het ook helpt.

Ik ben in totaal al 60 cm afgevallen dus dat gaat goed.

Nu ik hoor het wel alle informatie is welkom.

Groetjes mtientje

01-06-2010 11:17:18

Advertorial

#2 03-06-2010 17:10:45

Admin
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Re: prosimelt

Allereerst gefeliciteerd met de al behaalde resultaten! Ik ken prosimelt niet dus ik kan daar verder helaas weinig zinnigs over zeggen.

Misschien dat iemand anders wel een antwoord voor je heeft?

Reageren op een bericht? Druk op de new reply knop.

Zie ook de pagina's van gezonder-afvallen.nl voor meer informatie over afvallen zonder dieet, gezond leven en sporten.
Actions