Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

New reply

#1 28-12-2010 14:03:41

rachel21
Lid
Ranking

Beau Monde komt met Low Carb special!

Hallo allemaal,

Beau Monde komt morgen met een In Shape special! Deze staat helemaal in het teken van de de low carb lifestyle en is een afslankmethode waarbij je gewoon kunt blijven eten. Het helpt je de juiste keuzes te maken over eten. Ook staat er een weekmenu in voor 6 weken om je op weg te helpen. Ik ben zelf al 7 kilo kwijt geraakt in de afgelopen 2 maanden! Ik ben helemaal in de ban van het low carb diet!

28-12-2010 14:03:41

Advertorial

#2 29-12-2010 15:34:50

Tibor1980
Lid
Ranking

Re: Beau Monde komt met Low Carb special!

Hai Rachel,

Werk je voor beau monde? Ik ben dit exacte bericht van je op meerdere fora tegengekomen.
Het is mooi dat je een methode hebt gevonden die goed werkt voor jou, en dat je die graag wil delen met anderen.
Ik ga er dan ook van uit dat je intentie goed is.

Het is wetenschappelijk echter al sinds jaren bewezen dat koolhydraat arme dieten (of de hippe naam "low carb lifestyle") zeer schadelijk zijn voor de gezondheid.
Je valt inderdaad kilo's af, dit is echter spier- en orgaan weefsel. Het kleine beetje vet wat het lichaam binnenkrijgt houdt het vanzelfsprekend vast, aangezien het zo weinig brandstof binnenkrijgt.
Dit is in de loop van de jaren in grote testgroepen gemeten en bewezen.

Ik heb hieronder de links geplaatst van 2 willekeurige artikelen (van de honderden die te vinden zijn) die hierover zijn geschreven. En dan bedoel ik onpartijdige artikelen die niet zijn geschreven door verkopers van het dieet.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je langzaam kan overstappen op een methode waarmee je toch je doel bereikt, zonder je lichaam van binnen te beschadigen.

Succes!
Gr.
Tibor

Amerikaans artikel vertaald:
http://translate.googleusercontent.com/ … ubIM-qBIGA

Nederlands artikel
http://dieet.blog.nl/algemeen/2006/03/24/weinig_koolhydraten_slecht_voor_gezondheid

Laatst bewerkt door Tibor1980 (29-12-2010 15:35:03)

Zie ook de pagina's van gezonder-afvallen.nl voor meer informatie over afvallen zonder dieet, gezond leven, voeding en sporten.
Actions