Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Ik probeer al jaren een paar kilo af te vallen, maar dat lukte maar niet.
Nu ik de light-producten uit mijn dieet heb geschrapt, lukt het ineens wel.
Ik ben toen eens op het internet gaan kijken en nu blijkt dat meer mensen ontdekt hebben dat de zoetstoffen in de suikervrije producten net zo goed dik maken als gewone suiker.
Volgens Montignac komt dit doordat ook zoetstoffen de bloedsuikerspiegel doen stijgen, maar wat de reden ook is, het is schandalig dat ze ons wijsmaken dat light-producten beter zijn dan suiker terwijl dit dus niet zo is. Ze krijgen zelfs het Kies Bewust-label.
Ik hoop dat ik met dit bericht anderen kan helpen, want als ik dit eerder had geweten, had me dat een hoop tevergeefse moeite bespaard.

Bedankt voor de tip. Zal er wat dieper op in gaan en een pagina aan wijden!

Hoi Ellen, ja precies! De reclame over light producten is misleidend. In de eerste plaats bevatten deze producten vaak toch nog meer vet of suiker dan je zou denken.
Verder verstoren kunstmatige zoetstoffen je stofwisseling waardoor je mogelijk indirect toch dikker wordt.
Vroeger nam ik Optimel, light chips, light beschuit (haha!) en nog een heleboel andere rommel. Tegenwoordig alleen nog clean eating en een gezonde lifestyle. Voel me veel prettiger!
Groetjes,
Yvon

Het is eigenlijk een schande de ik kies bewust logo wat bijna overal waar het op staat is gewoon net zo slecht of soms nog slechter voor je.

Bedankt voor de tip.Longchamp Outlet
Karen Millen Outlet
Tiffany & Co Outlet
Karen Millen One Shoulder
louis vuitton For Women
Zal er wat dieper op in gaan en een pagina aan wijden!

A-lineprinces And Ball Gown Wedding Dress Models
The A-line is a flexible form as it can accommodate many different structural aspects, horizontal seems that define your waistline, or a independent bodice and skirt which include contrasting fabrics. The glance from the A-line gown is in addition dependant on size, which could vary from above the knee for the enjoyment and flirty bride, into a full-length dress that flows ideal right into a chapel-length train to the classical bride.
The princess cut is well one of the most remarkable variation from your A-line dress. This style emphasizes the thoroughly clean lines with the A-line via using vertical panels that operate through the neckline towards the hem.
http://www.birkinuk.com/