Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Welkom bezoeker. Je bent hier terechtgekomen omdat je wilt lezen over de ervaringen van andere gebruikers met alcachofa de laon. Hier vind je een kleine samenvatting;
Ben duizelig en hoofdpijn. Hoop dat dat weggaat.
Wel 14 flessen uitgeprobeerd en 2,5 kilo's er bijgekomen [eind resultaat]
Kortom; alcachofa de laon is zeker geen wondermiddel. Wil je echt afvallen dan raad ik je aan onze pagina met afvaltips te lezen.
======================================================
Hallo,
Ik ben Annette, 43 jaar en nieuw op dit forum.
Ik probeer al een tijd lang wat gewicht kwijt te raken. Afgelopen week zag ik een spotje over een middel met artisjok om af te vallen. Ik heb het op internet op gezocht:
Alcachofa de Laon Artisjok Slimming Shots
Hiermee zou je gewicht verliezen zonder er iets voor te doen? Het lijkt me te mooi om waar te zijn. Toch ben ik benieuwd of iemand enige ervaring heeft met dit product?
met vriendelijke groet,
Annette

Hey Annete,
ben ook nieuw op dit forum, heb de flesjes eindelijk gekregen,
wel balen dat er op internet niemand is die kan vertellen hoe de ervaring met dit product was... ik waag het er op! en hou je op de hoogte 
Annettevb schreef:
Hallo,
Ik ben Annette, 43 jaar en nieuw op dit forum.
Ik probeer al een tijd lang wat gewicht kwijt te raken. Afgelopen week zag ik een spotje over een middel met artisjok om af te vallen. Ik heb het op internet op gezocht: Alcachofa de Laon Artisjok Slimming Shots
Hiermee zou je gewicht verliezen zonder er iets voor te doen? Het lijkt me te mooi om waar te zijn. Toch ben ik benieuwd of iemand enige ervaring heeft met dit product?
met vriendelijke groet,
Annette

Ik heb de slimmingshots vandaag binnen gekregen, morgenochtend ga ik ermee beginnen.
ben erg benieuwd, ik zal je op de hoogte houden.

Hoi
Ik heb het ook gekocht maar heb het nog niet gebruikt ga er morgen mee beginnen.
ik heb wel even op het Net geocht naar reacties van andere mensen maar vind alleen maar slechte resultaten. vind het raar want geen van die mensen hebben het geprobeerd dus wel gek dat ze dan een mening geven. ik laat weten welke reseltaat het heeft geleverd.
Groetjes Wendy

Nuray schreef:
Ik heb de slimmingshots vandaag binnen gekregen, morgenochtend ga ik ermee beginnen.
ben erg benieuwd, ik zal je op de hoogte houden.
beste Nuray...
En? Wat zijn uw ervaringen?
Heb zojuist mijn bestelling alcachofa binnengekregen en ga morgen beginnen.

Hoi,
heb de flesjes wel binnen 15 dagen binnengehad.
Ben vandaag begonnen.
Ben duizelig en hoofdpijn. Hoop dat dat weggaat.
Wel normaal gegeten hoor. Wel meer water .
Harry en Nurray, ben benieuwd hoe het met jullie is
vergaan.
gr, Marjolein

Hoi lezers,
Wel 14 flessen uitgeprobeerd en 2,5 kilo's er bijgekomen [eind resultaat].
Eerste fles gedronken kreeg ik later wat hoofdpijn na 3 dagen geen hoofdpijn meer.
Bleef drinken want je weet maar nooit over het resultaat... want bij de ene hebt je er resultaat binnen 3 dagen en bij de andere niet.
Misschien 14 flessen zijn niet genoeg om een goede resultaat te halen bij mij. Dus ik ga even afwachten met jullie resultaten en ervaringen voordat ik de tweede pakket bestellen van Alcachofa de Laon.
Gr. Fré