Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

New reply

#1 14-08-2011 11:14:33

Gerard
Lid
Ranking

mijn afvalrace

Ik ben Gerard en ben aan het afvallen. Ik heb heel wat sites bezocht en het viel mij op dat veel van deze sites eigenlijk alleen maar bezig zijn met dure producten te slijten. Neem de site van dr Frank bijv.

Ik dacht dat kan ik zelf ook en ben inmiddels 4 kilo kwijt (in 1 Week) met mijn eigen dieet. Ik haal mijn producten bij de Aldi en het werkt gewoon. niks dure shakes of afslankpillen. Mijn belangrijkste uitgangspunt was om minder te gaan eten. Maar bleef met een hongergevoel zitten. Dus eigenlijk ben ik gewoon blijven eten, maar tussendoor eet ik nou gewoon crackers van de aldi.

Ik zal opschrijven hoe mijn dieet eruit ziet, misschien hebben anderen hier ook wat aan.

morgen
Ik begin de dag met een glas water, daarna doe ik banaan en aardbei in kom en verkruimel een volkoren beschuit hierbij, daarna giet ik 0% vet yoghurt (aardbei of perzik) er overheen en roer dit door elkaar.  eet smakelijk. Daarna drink ik nog een glas sinaasappelsap leeg.

middag
tussen de middag eet ik twee bruine boterhammen met 30+ kaas en half plakje vleeswaren naar keuze. Als ik nog wat hongerig ben doe ik er nog een volkoren knackebrood met appelstroop bij of haring in tomatensaus . en een glas sinaasappelsap.

avond
's avond eet ik eigenlijk gewoon met de pot mee, neem nu eigenlijk gewoon minder aardappelen maar meer groente en een klein stukje vlees.(gewoon gekookt maar zonder de sausjes ed) wel een extra bakje rauwkost salade.

Tussendoor drink ik nu veel water, net als bij het Sonja Bakker dieet, en extra fruit.
Zoals ik al schreef, ik haal mijn produkten bij de Aldi. dit zijn wat van die produchten:
Tarwe krokante toast, volkoren knackbrod en volkoren beschuit van het merk Molenhoek. Sinaasappelsap, haring in tomatensaus, 0%vet yogurt.
Groente en fruit haal ik gewoon bij de groenteman, en het vlees bij de slager.

Misschien heeft niemand er wat aan maar bij mij werkt het, op wat voor manier dan ook, veel succes bij het afvallen.

Toen ik begon zat ik op 101 kilo, nu zit ik op 97 kilo. Ik zal hier regelmatig terugkomen om te vertellen hoe het gaat. mijn streefgewicht is 85 kilo.

Gerard

14-08-2011 11:14:33

Advertorial

Zie ook de pagina's van gezonder-afvallen.nl voor meer informatie over afvallen zonder dieet, gezond leven, voeding en sporten.
Actions